Helgen

Det har varit en helt underbar helg med massa underbara folk!

Fredag: drog jag, Ellinor och Wojtek hem till Gera för att festa loss. Massa härligt folk var där. Tyvärr kunde inte jag och Ellinor stanna så länge som vi hade velat eftersom får jävla buss går så tidigt hem tycker jag. Sista går 10 över 1 :( dom borde byta typ till 10 över 2 eller 10 över 3(y)

Lördag: Drog jag och Ellinor hem till Marcus för att festa loss återigen ;) Nästan alla som var hos Gera var där också och massa andra. I början var det chill satt ute i solen och drack sen när alla dom andra kom kunde festen börja igång! Dansa som bara den speciellt jag och Christoffer. fan han gjorde så vi trilla jag landa rätt på min högra rumpa och han landa så klart på mig. Så har fått ett blåmärke på benet, men min rumpa klara sig så klart ;)
Vi hade 4st som däcka och en som hade sin första fylla. Någon gång måste den komma ju ;)

Så jag kan bara säga att denna helgen har varit fett underbar. Så det känns bra att åka iväg på fredag till Trollhättan nu :)

Kommer lite bilder från igår, har tyvärr nte fått bilderna från i fredags :/
Avslutar med denna härliga bild och tack Christoffer för att
du var en sån bra fotograf till mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0