Helgen

Har inte bloggat på ett tag dåligt av mig, jag vet!
Men kan berätta lite vad som har hänt när jag inte har skrivit.

Fredag: Var hemma från skola, orka inte gå till skolan. Har inte sovit på två nätter och vaknat upp med värsta huvudvärken, inte kul alls:/ men nu är det bättre som tur är. Var bara hemma och tog det lugnt orka inte göra något. Men mamma och Per var så gulliga och hämta mina biljetter, så nu är det vara vänta tills jag åker :)

Lördag: var ute i trädgården och arbetade lite, sen vid 6 tiden var det dags att cykla upp till Allerum och spela lite fotboll. Ägde ut alla så klart ;) hehe.
På kvällen drog jag ut med Chrisoffer, Holm, Anton, Fredrik, Jonny och Calle sen kom Ellinor. Vi var uppe i skolan ett tag tills alla ville hem till mig. Drog hem till mig och kolla på film elller vi han knappt kolla på film tills helvetet började!! Ska nog inte skriva om det här, tror inte alla vill det. Men det är sista gången detta händer hoppas jag nu!

Söndag: Tog det bara lugnt, åkte in till stan med mamma och Per för att fixa mitt busskort. Sen låg jag hela dagen i soffan och kolla på tv. Gör typ det varje söndag, för då är soffan min ;) har massa program jag kollar på då.

Idag: Blir det skolan sen hem, käka, packa väskan och iväg till träningen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0