Måndag

Har varit i skolan idag, orka fan inte gå upp på morgonen idag. Så min helg blev lyckad efter som jag är så sleten efter denna helgen ;)

Fett nice väder ute satt ute med tjejerna på rasten och så vill jag bara till stranden när det är nästan sommar väder ute kunde sitta ute utan jacka! :D Så beachvolleyboll är man fett sugen på att spela när man ser vädret! inte eller långt kvar tills vi ska börja träna på stranden (y)

Blir att börja småpacka lite idag innan jag drar iväg till träningen. Kommer bli en hård träningen idag har Dorota lovat oss eftersom förra måndag var det mest soft för vi hade hela halen för oss själva, så det blev mer spel. Vilket man inte klagar på ;) Men men härligt att träna hårt för då mår kroppen bra dagen efter :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0