Onsdag

Hade en fett nice sovmorgon idag vakna vid 9 tiden. Käka frukost och fixa mig till skolan.
Varit en drug skoldag idag, varit så himla varmt i vårt klassrum så man skulle kunna dö! 
Sista lektionen ska vi inte snacka om, fan skulle hjälpa Nathalie med att hälla upp färg till hon. 
Så funka det inte att ta av korken för det kom ingen färg ut när jag tryckte. Så lilla vicki tog i och då flög korken av och jag fick färg över hela mig. Mitt gröna linne blev helt rosa av färgen, så fick skrubba bort allt men det gick inte så jag hoppas mamma kan fixa den annars blir jag ledsen :/

Just nu sitter jag vid datorn till Glee börjar vid 8, har faktigst varit dutikt idag har plugga inte illa för att va mig ;)
Sen så börjar jag nästan få ångest att jag köpte den klänningen jag ska ha nu på fredag, ser fan ut som en ballong i den eftersom den är så tunn runt magen. Men men det är fett snygg annars bara jag som får vänja mig med att ha den på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0