Påsklovet

sorry att jag inte har bloggat alls under lovet, har inte orkat göra det. Men tänkte göra det nu om vad jag har gjort under lovet nu när jag har varit i Trollhättan.

Fredag: Åkte direkt efter skolan till Trollhättan, när jag kom till mormor så slappa jag bara orka inte dra ut till alla.

Lördag: Drog hem till Jacie och va där och snacka om allt som vi behövde snacka om. Sen senare drog vi till Ftg och va där tills det stängdes.

Söndag: Sega med alla ute i det härliga vädret.

Måndag: Drog till Överby och shoppa med Jacie, behövde lite kläder och sånt. Sen på kvällen blev det Ftg igen och grillning.

Man måste ju käka när man är och shoppar! ;)


Tisdag: Va hos farmor och myste lite där. Käka jordgubbar och glass för första gången på detta året! Sen käka jag så klart finsk mat, saknat det enormt.


GOTT!

Onsdag: Softa med Jacie och planera resan till Lysekil. Drog till Ftg och var där tills det nästa stängdes. Fick ett sånt jävla underbart samtal där när jag laga mina nudlar. Då bröt helvetet ut från mig, tycker fett synd om Jacie som var med mig då. Men är glad att du var där för mig gumman. Och jag säger föråt till dig mamma att jag skrämde upp dig så, men kunde inte hjälpa att en sån jävla person kan göra mig så förbannad som jag var den dan. Tog tid tills jag lugna ner mig och det är något man inte gillar. Har nog aldrig känt sån ilska inom mig som jag gjorde då. Så denna dan när jag hade lugnat ner mig sent på kvällen ringde jag pappa och sa att vi var tvunga att träffas på söndag och reda ut detta.

Torsdag: Åker till Lysekil med Amanda, Linda och Jacie till Jacies lägenhet. Det blev en chock när vi kom dit kändes som vi inte hade åkt i från Trollhättan. Kändes som vi var på Kronogården fast nyare.

Båten på väg till Lysekil.

Fredag: Sega på dagen med folket i Lysekil sen på kvällen blev det grillning vid Långevik fett mysigt!


Lördag: Packa ihop allt för då var det dags att åka hem till Trollhättan igen. När man kom tbx så åkte man till Överby med släkten och shoppa lite mer. Sen när vi var klara där drog vi till Lilla Edet till min faster Merja och Tommy. Då blev det grillning och massa mys. Kolla på ishockey när Sverige möte Finland, så klart vann Finland det gör dom alltid när det gäller ishockey. Efter den kvällen åkte jag hem till mormor igen.

Min och Tonis påskgodis!

Söndag: Packa på morgonen innan jag skulle åka iväg. Men innan jag skulle åka till hem, så skulle jag träffa min pappa och snacka ut om detta som har hänt och håller på att hända. Min mamma tyckte jag behövde snacka med han och se om vi kan få stop på detta, för hon orkar inte med detta mer. Och det förstår jag för hon får mest skit när det inte är hon som ska ha det. Men samtalet gick inte bra, så nu är det bara låta det vara. För jag har sagt mina krav till dig och hoppas du tar åt dig dom och gör som jag sa annars vet jag ej vad jag gör mer.

Måndag: Varit hemma och fixat i trädgården med mamma och Per. Sen senare på dagen blev det grillning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0