Sorry

Bloggade aldrig igår orkade inte och så hade jag inte tid med det.

Var i skolan igår som vanligt, men det var inte vilken dag som helst utan Sofias födelsedag! Så Clara och Josefine hade bakat en tårta som dom tog med sig till skolan så vi käka den och hade det mysigt! Kommer bilder sen från firandet.
Efter skolan skulle jag dra till mamma, men när jag kom dit sa doktorn till mig att hon hade inte vaknat upp än från operationen. Så jag åkte hem och åkte in senare så var hos mamma vif 6 och stanna där till 7. När jag hade varit hos hon så var jag med Danil och Max tills min buss gick.
När jag kom hem skulle jag packa men så blev det inte, la mig på soffan och kolla på Desperate housewevis och Big brother ist. Så jag får packa idag ist.

Onsdag:
Idag har vi sovmorgon så jävla skönt är det!
Vakna upp fixa mig och allt som jag brukar göra innan jag ska gå upp till bussen. Men jag hade tur idag slapp ta bussen, Per skulle åka hämta hem mamma så då passade jag på att åka med. Så nu sitter jag här i skolan lite tidigt men skit samma, kommer ju i tid för en gång skull ;)
Efter skolan så ska jag hem och packa denna gången för kommer inte hinna i mon för då är det träning som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0