Sport

Känner att jag har blivit en liten fotbolls nörd igen :)
Härligt säger jag bara! 
Spela fotboll som liten och spela det med min gamla i Trollhättan också, då spela vi i Klassbollen hete det.

Har väl blivit det igen nu eftersom våren är här och sommaren börjar komma, då är man mer ute. Förra året blev det ass mycket fotboll och i år ska det bli dubbelt så mer.
Vårt lag hete Smurfarna :)
Inte långt kvar heller tills beachvolleybollen börjar, är väl i maj vi brukar köra igång efter vi har varit på Kal & Ada i Göteborg. kommer bli mycket beachvolleyboll i år än vad det blev förra året.
Så nu är det fotboll, volleyboll och snart beachvolleyboll som gäller för mig. 
Fast fotbollen är inget jag tränar spelar det bara med mina vänner men volleyboll och beachvolleyboll är något jag tränar.

Bara längtar när jag ser bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0