Tisdag

Första skoldan idag!

Fett skönt att sova länge iaf börja kvart i 10 idag så fick sov rätt länge ändå. 
Varit fett nice idag i skolan, satt ute i solen på engelskan med Nathalie awesome!
Käka också isglass idag i skolan :) mycket gott, kan fan käka hur mycke isglass som helst nu när det är varmt.
Käka denna goa glass

Men tycker dom kan skaffa min älsklings isglass




Efter skolan drog jag till väla med Alice och Cappe för att shoppa lite och hitta det sista till fredag. Ska ju på 20 års fest då. 
Köpte mig ett par svarta shorts, ett grönt diadem med en rosett på och sen presenten till Partik. Fast den köpte jag inte själv jag, Alice och Cappe köpte den tsm. Så den kommer va från oss tre.

Så nu sitter jag här vid datorn en stund eller kommer nog sitta här till Big brother börjar.
Börjar skolan i mon kvart i 11 så då blir det sovmorgon igen fett nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0