Torsdag

Seg skoldag idag :/
Ingen sovmorgon idag bajs på det. 
Har haft tre lektioner idag idrotten var bäst, dansade så kul det var. Så klart va jag och Halil bäst på att dansa :P

Ska snart åka in till stan för att möta upp mamma, Gittan och Carro ska käka lite gott med dom innan träningen ikv. Fett länge sen jag träna känner jag, tror det är två veckor sen. För först var det mycket i skolan som jag var ju tvungen att göra klart för låg efter och sen nu var det påsklov då var jag inte hemma. Men ska träna idag iaf, tror vi kommer snacka om kal & ada för det är nästa helg. För dom som inte vet vad Kal & ada är så är det att man åker upp till Göteborg för att spela en massa tuneringar mot massa andra som spelar volleyboll över en helg.

Måste också skriva in en sak här. Är så jävla trött på att en viss person ska va så himla löjlig!
Liksom låt man få tycka och sånt vad jag vill! Och du kan ju också sluta med att hota med det du gör för det gör inte saken bättre bara löjligt med det du har gjort tycker jag. Jaja inte mina problem men tycker bara det är så jävla löjligt gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0