Torsdag

Vakna upp kanske sent idag, så klart kom jag sent till skolan. Går tyvärr inte så bra för mig att va duktig i skolan speciellt på morgona.
Kom till skolan ingen var i vårt klassrum eftersom några hade nationella där, så vi var tydligen i andra huset och hade lektion som vi hade hela dagen. Hade bara två och en halv lektion idag.
Idrotten var bäst, aldrig skrattat så mycket som jag gjorde idag. Vi körde sån handikapp innebandy, sjukt kul var det! Patricia var så duktig och smälde till bollen rätt på Emelies panna så hon fick ett märke men den försvan som tur var. Sen råka jag smälla till Sebbe men klubban ovanför ögat som tur var. Dom flesta trilla av pallarna som vi åkte på.
Efter skolan stack jag hem palla inte med sista lektionen. Om jag skulle dit skulle jag ha två timmars håla palla det. Så jag drog hem.

Nu så har jag varit duktig och packat nästan klart allt som ska med upp. Har bara lite kvar som jag packar ner på morgonen. Ska bli så härligt att åka upp och va med alla där. Ska bo hos mormor den veckan mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0