Fredag

Dagen börja med fett nice sovmorgon började kvart över 11.
Drog till skola med alla mina väskor = 3st alla bara hur djävla mycket ska du ha med dig. Jag tycker inte det är mycket.
Skolan idag har varit lite knass som alla andra dagar har varit. Trodde allt hade lugnat sig men fan heller att det hade gjort.
Sista lektionen var bäst satt ute och steckte i solen med Josefine och Nathalie.

Efter skolan var det bara att ge sig av till knutan för att vänta på min buss som skulle ta mig till Göteborg. Fett segt att åka med bussen, men som tur var att det fanns internet på bussen.

När jag kom till Göteborg fick jag fixa mitt busskort så jag kunde ta mig till Trollhättan. Fick vänta på bussen i 20 min tills den kom.
Resan till Trollhättan var fett nice älskar busschauffören som körde, fast det som var fett segt var vädret regna hela vägen. Åker ifrån soliga Helsinborg och åker till regninga Trollhättan.

Nu är man hemma hos mormor och myser med hon. Snart blir det att lägga sig i sängen och kolla på BB. Känner på mig att hela denna veckan kommer bli så djävla fucking asome. Kommer bara bli koaz ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0