Awesome 17 års fest!

I lördags var det min 17 års fest som mina underbara vänner hade fixat till mig! :)
Kunde inte bli en bättre 17 års fest, fast det fattades lite folk som man hade velat ha där.
Man blev upp kastat i luftet
Dom sjöng så vackert till mig
Fest hela natten lång, somna nog vid 5 tiden eller va det var :P
På söndagen så drog jag, Ellinor, Calle, Wojtek och Dominik till Mc för att käka.
Snacka om att vi var sjukt hungriga!
På vägen dit så mötte vi på en gubbe som stod och plocka sten eller glas från marken, så går Dominik fram till gubbens cykel och säger "oj kolla här en gratis cykel" Och gubben kastar allt han har plockat och springer dit, låser sin cykel och bär den till gräset. Snacka om att vi skratta som fan! Det gjorde vår söndag säger jag bara!
Sen hände det inte så mycket mer dom dagarana.
Sega bara resten av söndagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0