Cykelrunda

Igår sov man inget på natten vakna vid tre försökte somna om. Men låg i sängen och försökte till fyra, men funkar inte. Så jag drog ner till storarummet och starta tv:n. Somna vid 7 på soffan, sen vi 8 kom mamma ner och fråga vad jag gjorde här.
Sov sen på dan en timme tror jag det var, sen drog jag ut med Calle, Ellinor, Christoffer och Jonny. Sen skulle alla dra, så jag och Christoffer hade inget att göra.
Så vi börja cykla mot Maria park och sen vidare inte till stan.

Älskar dom röda kuddarna dom har lagt ut här.
Sen cykla vi hem igen, för Calle hade cyklat runder i byn och letat efter oss.
När vi kom tbx var vi ute en stund till, sen så tyckte jag det blev kallt som fan
så jag drog hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0