Ingen seg lördag

Blev ingen seg dag i lördags.
Det blev att jag följde med mamma och Per för att åka Cadillac limosine.
Crusinga runder över allt.
Först börja vi hemma hos Kalle eftersom det är han som har bilen.
Väntade på att en av hans vänner skulle komma för han skulle köra oss.
Sen åkte vi och hämta någon annan och sen åkte vi till Teckomantorp för
att hämta en till vän till Kalle. Där stanna vi för att förra lite tills vi skulle
vidare.
Efter det åkte vi till Eslöv, för vi var hungriga. Hitta en nice pizzeria, men
när jag kolla in där ville jag verkligen inte äta där. Men men det fick jag
göra ändå.
Varför jag inte ville käka där va för att en gamal klasskompis sätt där, som
jag verkligen hatar och då menar jag hatar. Alla i klassen gjorde det och gör
det fortfarande.
Sen när vi hade ätit klart åkte vi till Dagstop, där vi skulle stanna för kvällen/natten.
Det är ett ställe där man samlas och dansar.
Träffa Johanna där, hon sommar jobbar tydligen där :)
Kom hem någon gång vid 2 halv 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0