Sammanfattning om dagarna

Tisdag: Åkte till väla efter skolan med Ellinor, för att shoppa lite. Sen åkte vi inte till stan för att shoppa ännu mer. Vi leta som grisar efter skolavslutningsklänning men hittar fan ingen -.-
Men handla detta ist:
Bikini: Hm
Jojo kort: Skånetrafiken
Presenter till Nathalie och Josefine: Hemligt ;)

Onsdag: Hatar denna dagen! Börja skolan halv 1, åker dit och går in i klassrummet. Nä då får man reda på att vi inte har några lektioner idag, så jävla sur jag var -.-
När jag kom hem drog jag ut med Calle och Christoffer. Sen på kvällen kom Ellinor och Jonny ut också.
Idag: Vakna vid halv 9, käka frulle, kolla tv lite sen drog jag ut för att sola i några timmar och lite färg har man allt fått. Så man slipper va vit, fast blir inte brun så lätt :/
Åkte till Höganes med mamma och Per till Ingrid.
Och just nu gör jag inget och kommer säkert inte göra något heller idag.
Kommer nog inte blogga så mycket nu under dom här dagarna och under sommarlovet. För pallar inte sitta vid datorn när det är nice väder ute. Men ni kommer få reda på senare vad jag har gjort och vad jag gör.

Pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0