Sjuka/underbara dagar

Har haft sjuka och underbara dagar nu.

Hade skolavslutning den 9.
Dagen innan drog jag, Josefine och Nathalie till väla för att shoppa lite eller mest för att Josefine skulle hitta ett par skor hon kunde ha, men vi hitta inge :/

När vi skulle hem från väla drog vi hem till Nathalie för hon skulle packa sina grejer till ikv och imon. Innan vi drog hem till Josefine tog jag och Nathalie ett dop i hennes pool, sjukt härligt var det.
Kom hem till Josefine hungriga som sattan så vi gjorde mat och börja göra vår fruksallad som vi köpte.
Snacka om sjukt gott!!
Nästa dag var det såklart skolavslutning men vi vakna ju inte upp med bästa vädret utan vi vakna upp med regn :(
Men det hindra oss inte för att göra oss fina :)
Kom till skolan och såg alla i klassen att det var mest vi som hade fixat oss (y) 
Men men alla var ändå lika fina.
Blev inte att fira att vi sluta 1:an för min jävla buss sabba allt :/
Då har vi studenten!
Där kan jag säga att det var det sjukaste dagen.
Hade så himla kul och skratta som bara den, kunde nog inte ha det bättre den dan.
Men dagen efter ska vi inte snacka om fyfan säger jag....
Sen har det inte hänt så mycket under dom dagarna jag inte har bloggat, men det som har hänt måste man berätta om vilket jag gjorde ;)

Inte långt kvar tills lilla jag fyller år, bara två dagar kvar. Då jävlar ska det firas! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0