Duktig tjej





Nu har man varit duktig och gjort klart skolarbeten. Den ena var en presentation om ett företag man skulle välja som skulle va klart för länge sen, men när vi fick den var jag sjuk sen orka jag bara inte göra det. Inte bra inte bra säger jag till mig själv. Sen den andra jag har gjort var svenskan den muntliga delen som skulle va klart idag men har inte orkat börja på den heller, är skit dålig på att sköta mina arbeten känner jag :(
Den muntliga är att vi ska sälja vår bok vi har läst och få kunder att vilja köpa den. Hur kul är det liksom men nu har jag gjort den, så nu är det bara se när man får redovisa den för klassen vilket jag hatar rent ut sagt. Att redovisa är inte min grej.





Nu blir det att lägga sig i soffan och bara ta det lugnt.
Börjar skolan i mon kvart i 11 så jävla gött är det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0