Hemma! :)

Då är man hemma från en jobbig dag.

Skolan var ju sådär tre lektioner.
Idrotten var ju bara så bäst. Vi hade simning så var det bara jag, Nathalie och Sebbe som simmade.
Men det var ändå kul, efter det trog jag och Nathalie hem till hon för att käka och vänta på att vi skulle dra in till stan för att möta upp Josefine. Efter vi hade gjort det var det bara att gå iväg till rättegången. Mer vill jag inte berätta här.
När man var klar där var det bara att vänta på bussen på knutan som jag allltid får göra :/



Så nu blir det sitta lite vid datorn sen lägga sig i soffan och kolla på tv.
Sen måste jag sova så jag orka med proven i mon, har två prov som jag måste klara fast jag inte har pluggat så mycket på dom men men vi får se sen vad det blir för resultat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0