Nu blogg!

Nä nu fick man göra en ny blogg eftersom den andra inte längre fungerar så sur man blir på det!!

Idag har man haft Näthandels prov och det gick väldigt bra eftersom han hade gjort världens lättaste prov och bara för det kommer det gå åt HELVETE!! 
Efter vi har haft provet så skulle vi som ska guide i Helsingör i mon redovisa för klassen, så vi inte kommer va hur nervösa som helst i mon fast det kommer vi så klart va ;)
Det vi ska göra i mon jag, Clara, Patricia, Sandra, Sofia, Amanda, Madelene och Nathalie är att vi ska guide Franska elver som är här denna veckan i Sverige men vi ska guide dom i Helsingborg och sen i Danmnark. Tycker det är fett konstigt eftersom dom är här för att se Sverige inte Danmark men men sånt är livet.

Nu sitter man här och har håla i 3-4 timmar super kul(y) bara för att jag, Clara och Patricia ska ha lektion med 3:orna för dom i vår klass har redan haft den kursen vi inte har haft :(

Ikv blir det träning för hela slanten fast det kommer gå åt helvete här med eftersom jag bröt min nagel igår på mitten, så att få en boll där kommer göra ont...!


Så vackert det är eller inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0