Söndag

Har käkat en underbar frukost nu.
Det blev lax och potatis. Bara älskar det!

Idag blir det är softa framför tv:n och datorn.
Sen ut en stund för att va med Alice i det vackra vädret!
Håller tummarna på att det håller i nu hela tiden så sommaren kan komma någon gång tycker jag, finns säkert fler som tycker samma sak som jag.


Sommaren 2010!!


I mon är det skola jippi vad kul....Not!
Finns inget tråkigare än skolan helt seriöst. Gör ju typ inget i skolan bara sitter där och lyssnar på läraren och sen när vi har läxor lyssnar jag inte på det. Dåligt jag vet, därför jag har lovat mig och några andra att börja sköta mig i skolan. Kan seriöst inte redan va skol trött när det är snart 2 år kvar i skolan. Kommer fan inte klara det känner jag, men det är bara leva med det och se glad ut eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0