Torsdag

Sitter i skolan nu och håller fan på att somna!

Min mamma fick väcka mig idag, för hade tydligen stängt av min väckar klocka och somnat om som jag bruckar göra fast jag märker inte det (y)
Men jag hann ändå till bussen så kom inte sent till skolan som tur var. För har rätt så många senankomst 22st men det är för förra terminen och denna terminen som tur är. Märker fan inte själv att jag kommer sent elle rgår bort en stund från lektionen så ofta som jag tydligen gör. Men jag håller på att skärpa mig som jag har lovat att göra.

Idag blir det att plugga till proven vi har i mon. Småföretagande och matte -.-
Men har ändå varit duktig denna veckan och gjort mina tre inlämningar som skulle va inne för länge sen. Så nu är det bara plugga plugga idag så man klarar proven i mon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0