Trötter.....

Är sjukt trött och sitter i skolan och somnar...
Skulle inte till skolan idag för orkade inte dra dit men var tvungen att dra ändå -.-
Så får se om jag orkar med denna skoldan eller jag dra hem efter idrotten, för idrotten är det viktigaste idag + min träning jag har ikv.

Men om jag orkar med denna dagen vilket verkar neråt så är det att dra hem en snabb stund och käka sen får jag ta väskan och dra upp till bussen. Börjar träningen kl: 18.00 till kl:20.00. Två timmar ska bli härligt att träna, fast jag är så trött som jag är just nu.




Nu är lovet bokad, det blir att jag drar till Trollhättan. Åker direkt efter skolan med bussen. Sen blir det vänta i Göteborg i 20 minuter tror jag det var tills min andra buss kommer så jag kommer till Trollhättan. Sen stannar jag där i en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0