Minnen

Sitter här och kollar på gamla bilder och videon från 8-9:an. Saknar vår klass sjukt mycket. Vi gjorde en jävla massa saker som jag aldrig kommer glömma!!

Här kommer några minnen man aldrig glömer:

  1. När jag hade haft nationella, för att jag var sjuk den dan vi egentligen skulle ha det så fick göra det en annan dag. Då hade jag lämnat kvar min vatten flaska i klassrummet och då hade Samir och Robin varit så roliga och lagt snus i den och Samir hade gjort en annan sak som är så äkligt så jag dör!! Så dom som jag var drack jag i den för visste inte att dom hade gjort något förrens det börja smacka blääää och då börja dom skratta och jag sprang på toa och spydde! fyfan vad jag mådde illa sen. Så jag säger en sak lämna aldrig era drickor när ni är med Samir och Robin!

  2. Hade rast och då ville Samir och Robin va så roliga och drankte mig i vasken på toan kul!!

  3. Sitter och arbetar med något på datorn och in springades kommer Samir och kastar två snöbollar rätt på mig och hela datorn blir blöt!!

  4. Man ska aldrig fylla år när vi är i skolan, för då blir man äggad som bara den. Theodor, Samir, Jonas och Ellinor har blivit det.

  5. Drang toapapper med vatten och kastat på folk har vi gjort och jag har fått det på mig, rätt i ansiktet fick jag!

  6. När det var vinter var det alltid koaz på fotbollsplanen och utanför planen. För som typ alla skolor har får man bara kasta snöbollar och mulla folk på fotbollsplanen ingen annan stans. Men det lyssnar ju så klart inga på.

  7. Alla härliga stunder vi har bara chillat, snackat, lyssnat på musik ute i solen på somrarna.

  8. När vi har spelat brännboll med dom andra klasserna och några gånger mot lärarna, så kul det var när vi möte lärana. Dom hade värst klät ut sig till jag vet inte vad det var.
Här kommer några videon:

Såhär såg det ut ibland på rasterna hos oss.


Som sagt man vill inte fylla år!!




Några bilder:
Inte många bilder orka inte ta in alla. Dom flesta finns redan på min fb.

Christoffer och Jonny som sitter och pluggar på tyskan ;)
Ellinor och Robin. Så söt så :)



Middagen i 9:an

Klassen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0