Börjar bli bättre (y)

Äntligen börjar jag bli lite bättre!
Har bara den förfärliga hostan och snuvan kvar, men det får jag nog leva med ett tag till. Men huvudsaken är att febern och den enorma huvudvärken är borta.

Idag har jag inte heller gjort så himla mycket. Kolla äntligen på Step up 3, har längtat efter att få se den men Carro hade den hos sig men äntligen fick vi tbx den så jag var bara tvungen att se den. Så säger bara att ni måste se det! Sjukt bra film om ni har sätt dom andra två.

Fick ett härligt sms idag från min tränar och hon berätta att det är slut på inomhusträningarna och dags för beachträningarna!
Så härligt det ska bli att börjar träna på stranden igen, börja redan nu på torsdag med det kl:18.00. 
Håller tummarna på fint väder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0