Dryg torsdag

Sitter och drygar nu för har håla i två timmar -.-
Hatar torsdagar när vi har såhär!

Har precis anmält vår klass till Beachhanboll 2011, gjorde samma sak förra året också fast i 9:an. Fett kul är det att spela, men vårt förra lag ja det ska man inte snacka om. Men kul hade vi den dan vi spela.
Så nu håller vi tummarna på att min klass kommer med!!!

Idag efter skolan blir det nog att stanna kvar i stan ist för att dra hem packa och åka direkt.
Har beach träninga idag, så jävla härligt. Fast inte vädret då det säger nej till allt idag, säger bara ja till att va hemma och mysa sig ner och se på film. Men nej jag ska träna ska jag allt göra, fast mamma är lite suris på mig eftersom jag fortfarande är sjuk. Men känner nej jag kan träna bara jag tar det lungt men så klart gör jag inte det, så skit samma jag tränar ändå. Har nog inte tränat på 3 veckor nu, har fullt upp och sen på lovet åkte jag till Trollhättan sen skolan tar ju slut på än som bara den så snälla SOMMARLOV NU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0