fortfarande sjuk

Sorry för att jag aldrig skrev igår.
Orkade inte skriva igår och orkar knappt göra det nu heller.

Inte hänt så mycket hos mig bara sovit och kollat på en massa filmer.
Men har ju fått nya vänner nu när jag är sjuk och det är ju såklart näspray, alvedon och någon halstablett som mamma har köpt på apoteket

Fick en ny vän idag utav min mamma, Hatar verkligen den och det fula är att hon vet det. Det är en lakris hostmedicin smakar skit tycker jag. Sen så ska jag ta en annan på kvällen innan jag går och lägger mig som jag gillar mycket mer än den.

Det kommer tyvärr inte blir något skolan för mig denna veckan blev bara i måndags men då mådde jag ju inte så bra heller, har säkert missat en jävla massa i skolan. Men det får jag ju ta igen som jag har fått göra resten av tiden i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0