Förvånar mig inte...

Hade en stor anning om detta att du bara skulle skita idet. Men ville inte tänka så, men jag skulle nog tänkt så. Så hade jag nog inte mått som jag har gjort och gör....
Det är så sjukt dålig still av dig, men så har det alltid varit.
Säger en sak men håller inte det och kommer nog aldrig göra det heller.
Så just nu förväntar jag mig inget av dig, vill bara fått ett slut på det.
Spelar ingen roll om det är ett bra slut eller ett dåligt slut, bara det är ett slut på detta!!
För det tar på mig att jag mår såhär och det blir inte bättre heller, blir bara värre och värre...

Är det såhär du vill att jag ska må resten av mitt liv?
För det är vad jag inte vill, räcker med dom här åren jag har mått så här.
För länge sen när det var lugnt så mådde jag bra, men under dom här åren som har kommit har jag bara mått värre och värre..

Det som sårar mig mest är att du inte alls tror på det jag säger, du tror jag bara ljuger om det jag säger!
Det är som att jag ska säga hela tiden att du ljuger om allt du säger, så ska du få se hur det känns att få höra det av sin egen dotter. 
Visst du har fått hört ännu värre från mig.
Men när min egen far säger att jag ljuger om det jag säger till dig, hur tror du det får mig att känna?

Det ända du ska veta att det inte finns några fler chanser mer!
Så förbruka inte denna chansen nu!
För vi har haft så jävla många chanser men inga av dom har funkat...

Kommentarer
Postat av: eliisa ivarsson

Nu har du la änna sjunkit väldigt lågt? att lägga ut sånt här på internet ? om du anser dig såpass klok att yttra dig om sånna här saker så borde du vara såpass vettig att du fattar att man inte skriver å lägger ut sådant här på nätet , det är privata grejjer som man tar med dem det angår och klarar man inte vara så rak så ska man inte yttra sig heller! Din pappa är en utav de mest underbara männsikorna som vandrat på denna jord ,snällare människa får ma leta efter . så jag förstår fan inte hur du kan med ! du borde ta vara på det ! och om du sedan har något emot min moster så är det igens om tvingar dig att umgås med henne , men att kräva skillsmässa av dem är att gå över gränsen ! det är två vuxna människor med känslor sins emmellan som du inte har ett skit med att göra ! ingen kommer å säger till dig vem du ska vara ihop med å inte . du behöver inte tycka om henne men du ska ta mig fan acceptera att hon finns i hans liv å klarar du inte det då får du ju skylla dig själv , men du går miste om två underbara människor . dags att vakna upp nu lilla fröken! det man ger till folk får man tillbaka !!

2011-05-23 @ 14:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0