Fredag

Vakna segt idag, sjukt trött och hade lite ont i mitt knä. Men gick över efter ett litet tag.
Fick låna ett annat knäskydd utav Gittan, för fick så jävla ont i mitt knä igår när vi var nere och kolla på balen.

Kom till skolan och gjorde mitt småföretagande prov som jag hade omprov på, men fick IG ändå. Men som tur var att jag fick göra det muntligt, för läraren bara vill du göra det muntligt idag eller på tisdag. Så sa jag att jag kan fan inte det men skit samma jag gör det så får det gå som det går. Men jag är nog riktigt dum i huvudet för när vi gjorde det kunde jag fan allt :s
Nathalie satt bara och skratta när jag gjorde det :P

Fick reda på vad vi fick i nationella på sista lektionen idag. Är så jälva glad flr fick mer än G, så jag fick G i matte. Trodde fan att jag skulle få IG, eftersom nästan alla i klassen fick det. Jag var näst sist för att få reda på om jag klara mig, så kommer dom flesta in och säger dom klara det inte... jag trodde jag skulle dööö där, men när jag kom ut och fick reda på svaret kunde jag inte var gladare än vad jag var då :D

Efter skolan drog jag för att möta upp min lille bror på hans skola, för han ska ut till oss denna helgen.

Nu sitter man framför datorn och tråkar sig, inget roligt väder så man kan va ute. Bara väder för att va hemma :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0