Fuck off




Samtalen gick väl så jävla bra!
Visst jag blir nere efter det och sårad eftersom man "har" en pappa som inte tror på än och säger att man ljuger över allt man säger. Jag ljuger inte jag säger sanningen om hur jag känner och tycker. Om jag inte hade gjort det så varför skulle jag då bryr mig om att min mamma vill att vi ska få detta att funka mellan oss. Jag hoppas nu verkligen att du håller det du sa till mig idag och säger allt nu på söndag! men jag vet att du kommer inte göra det, så väl känner jag dig.
Så nu är det bara vänta till söndag så man får reda på hur mötet gick med släkten.


Alla mina nära vänner som vet om allt detta förstår säkert varför jag kommer va lite ner, men ska försöka att inte visa det. För då kommer alla frågor om vad som har hänt och massa sånt och det pallar jag inte med. För det är bara mina nära vänner som vet om detta inte alls många som vet om vad som har hänt under alla dessa år.

Nä nu ska vi tagga igång för skåneresan i mon som alla ettor på handelsprogrammet ska på! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0