God morgon allihopa

Tjabba!

Idag är jag rätt så pigg av mig, vilket är super bra. Men är ändå lite så efter vad man fick reda på igår. Så på kvällen kom Fredrik hem till lilla mig så snacka vi om allt och bestämde oss för att vi ska åka upp till Göteborg snart, först snackis med våra föräldrar om det. För vill verkligen dit om han ska stanna där till oktober som det verkar va sagt :/

Idag vet jag inte alls vad som händer, så snälla folk säg något kul som händer så jag kan få hitta på något kul nu.

Idag är det inte heller vilken dag som helst hos mig där jag bor för dom som är 96:or konfar sig idag dom som ska göra det, så alla flaggor är upp i topp och firar dom som gör det. Så jag säger grattis till Cajsa och Helke som konfar sig idag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0