Helgen

Snacka om att det har varit en awesome helg!

Fredag: Börjar med att dra hem så fort som möjligt efter skolan för att hinna packa och sånt innan jag och Alice skulle åka till Glumslöv. När vi kom till Cappe var det bara att börja tagga igång och fixa sig till Partiks 20 års fest.
Festen var fett nice med härligt folk, fast jag inte kommer ihåg allas namn ;)
God mat blev vi bjudna på och härlig musik. Patrik fick nice presenter av alla. Skratta åt några han fick. Sjukaste :P
På väg hem till Rickard på natten var rätt så kul eller jobbig. Hade en full person med oss som ja visste nog inte va han höll på med om jag får säga så.

Lördag: Vakna upp hos Rickard, sjukt trött var man och så drog Robban och köpte frulle till oss men käka inget typ var inte hungrig. Sen senare drog jag och Robban iväg för att se när Rickard spela match dom vann med 3-2 mot Stattena. När vi var där komma alla andra dit och för att se på när kungen spela fotboll alltså Rickard ;) haha
Efter det drog vi och käka, då var jag hungrig som fan!
Senare på dan efter vi hade käkat kollat på match var det dags att dra hem till Cappe för att fixa mig med Alice för då skulle vi ner dit igen där Patrik hade festen igår för att han har den hela helgen så då blev det att fria valborg där.
När man kommer dit var det fett dött där, det kändes nästan som man ångra man drog dit. Men nejdå det blev awesome till slut.
Jag var tyvärr tvungen att dra vid 11 för skulle vidare in till stan för att va med Ellinor och hennes kompisar innan man skulle hem. Det var väl sådär, somna det mesta dels på bussen på väg hem :P hehe
När vi satt på bussen jag och Ellinor så hoppa vi aldrig av hemma vi hoppade av vid skolan, för där var Marcus, Anton, Wojtek och Wojteks kompis. Så vi stanna där en stund. Dom var ju inte alls fulla hade yrat runder över allt för polisen hade jagat dom massa sånt. Haha säger jag bara, men tycker synd om en person som fick åka hem med polisen :(
Sen när man kommer hem så skratta ens mamma åt en när man borstar tänderna för hon ser ju på mig att jag inte är nykter. Men men skit samma :D

Så denna helgen har varit så jävla awesome så det inte är sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0