Life is a bitch

Har haft nationella idag.
Det gick väl sådär eller vad man ska säga, sista delen va skit lätt vilket kommer säkert betyda att man har alla fel.

Hela denna dan har varit fuckt up!!
Är så jävla irriterad som fan och det gör ju inte så jag mår mycket bättre. 
Räcker helt seriöst med problem nu för mig, fan klara inte så jävla mycket som jag vill klara!!
Det är inte heller så kul att va hemma när man är så jävla irriterad, för då får mamma och Per massa skit av mig. Så jag låser in mig på mitt rum och stannar där ist.

Allt är helt fuckt up hos mig just nu och känns som det bara blir värre och värre...
Visar kanske inte så himla mycket hur jag känner mig när jag är bland folk, men dom som känner mig väl ser det på mig. Jag är ingen sån person som visar det bara så för alla, det känns helt fel. För då kommer alla vad är det som har hänt, hur är det och m.m. Ibland kan jag säga att det kan hända att jag gör så att alla ska bara åh vad har hänt dig. Men när jag tänker efter ångrar man det, för det är bara nära och kära som ska veta det som händer i ens liv och så klart dom man litar på!

Kommer inte bli några fler inlägg idag, kommer nog någon eller några i mon.

Men vi höres som vanligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0