Lördag

Sitter just nu vid datorn är fortfarande sjukt seg, inte sovit så många timmar.
Men får lägga mig tidigt ikv om inte något kul händer.

Apropå mina problem som jag har fått nu eller har haft dom jävligt länge men ända sen jag åkte upp till Trollhättan blev det värre med det. Får fett mycket damp med det du håller på med och sen så skrattar jag åt dig också för det är så himla löjligt. Lått mig bara vara och få leva mitt liv, detta förstör för massa andra som är i min närhet när vårt 3 världskrig kan man kalla det för eller vad man ska kalla det för. Jag är glad över mig själv att jag våga stå för det jag säger och säger sanningen och ingen annan säger saker till mig som jag ska säga. Så det jag säger står jag till 100% och inget mer. För liksom jag förlorar inte så himla mycket på detta som ni gör.

Nä nu orkar jag inte sitta här och babla ut en massa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0