Lördag

Drog aldrig till Ängelholm igår, stanna hemmes ist.
Var mycket mysigare.
Drog upp till affären med Carro för att handla lite gotti gotti till kvällen.
Blev att vi satte oss ute med våra föräldrar i hästhörnan och myste med dom där.
Efter en stund tog Per fram sina golfklubbor så spela vi en match i hagarna jag, Carro, Per och Per.
Så kul var det, fast sög som bara den eftersom det bara fanns högerklubbor och jag är vänsterhänt :/
Vi var ute till Big brother börja, sen drog jag och Carro in till henne och kolla på det.

Så jag kan säga att min fredag var inte så dum trots allt :)

Vakna idag av att min telefon ringde och jag säger bara tack Patrik för du väckte mig vid 6 :P
Men tur för dig att jag somna om sen.
Sen när jag vakna vid 9 så käka jag frulle sen drog ut och sola i 2 timmar :)

Idag blir det att åka till Ekeby för att fira Kalle som fyller 40 år :)
Grattis till dig Kalle!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0