Måndag

Vakna vid halv 10 och kunde inte sova längra...fast man hade sovmorgon idag, eftersom man är ledig idag.
Käka frulle och sen fixa mitt rum :)
Har fått in tv:n som jag hade i mitt gamla rum. Tycker den duger så länge tills man har pengar till att fixa en nyare tv.

Skulle dra in till stan för att kolla på beachhanbolls turneringen, men blev inte så. Stanna hemma och fixa i trädgården sen drog man ut på en jogging runda. Men blev inte långt man jogga tills knät sa till att nu får man sluta, så fick köra powerwalking ist. Men det gick lika bra, håll aldrig koll på hur långt det blev. Men några km blev det allt :)
I mon är det skola... men det fula är att jag vet ej när vi börjar (y)
Så dom som vet när vi börjar i mon skriv gärna till mig, så jag inte kommer sent ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0