Onsdag

Vakna upp med ett härligt humör idag.

Finns inte så mycket om att säga om min skoldag idag, fett tråkigt har det varit. Varmt i klassrummet och bara massa bläää.

Efter skolan var mycket bättre.
Drog ner till knutan med Nathalie för att möta upp Emmy. Medans vi vänta tog jag och Nathalie en glass på pressbyrån. När Emmy kom så satt vi och snacka en del, sen drog vi för att shoppa lite. Nathalie och Emmy hjälpte mig att hitta present och hittade också denna gången. Jag tänker tyvärr inte säga vad det är för då blir det ingen present. Men ni höra senare vad det är för något.
Efter det drog vi alla hem.

Har precis käka toast som jag fick göra till mig och min mamma. Så snäll jag är :)
Så just nu ska jag dra ut till Holm, Christoffer och Calle.

Vi höres :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0