Söndag

Sjukt tråkig dag idag...

har pluggat lite iaf duktiga mig ;)
Nä men kände att jag behövde göra det för att inte få IG som hon redan ger vibbar för. Layout is the bläää.
Hatar verkligen dom lektionerna. 
Varför?
Jo 1 för att vi varje torsdag har tåv timmars håla ist för att dra hem, så måste man vänta på den lektionen för att ha det med 3:orna.
2 för att det aldrig är några på lektionerna, har aldrig varit en full klass. kul då liksom.
3 för gillar inte läraren, hon är bara så bläää

Tur det bara är typ 3 veckor kvar till SOMMARLOVET!
Vill verkligen ha sommarlov nu nu nu.
Kommer bli en awesome sommarlov känner jag på mig, massa kul och skoj ska man ha med sina vänner :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0