Söndag

Idag är det söndag vilket betyder en tråkigt dag som det alltid brukar va, men nej inte idag. För då ska man snart ner till gröningen för att va med lite folk spela beachvolleyboll och softa i det härliga vädret! 
Så gött det är att man börjar bli bra igen så man kan va ute i det härliga vädret.

I mon är det skolan vilket jag inte pallar, för vet att jag kommer få jobba jobba jobba som bara den eftersom jag har varit sjuk. Men men jag klara det för om jag har legat efter typ hela tiden så klara jag detta också.

Nä nu ska jag börja fixa mig och packa väskan innan vi ska käka, så jag slipper stressa som igår. Fredrik smsa mig och sa om jag ville med till gröningen jag bara ja när åker vi om 20 min. Var inte alls fixad eller något så fick stessa som fan för att hinna med, men man slapp iaf gå till buss. Fick åka med Fredrik :P

Ska se om det blir någon inlägg ikv, beror på när jag kommer hem. Men annars kommer det ett i mon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0