Tisdag = Sjuk

Har inte alls sovit så bra inatt gick upp tre gånger för kunde inte sov.
Så vakna vid 6 tiden för att säga till mamma att hon får sjukanmäla mig från skolan, för jag tänker inte gå till skolan när jag mår som jag gör.
Har bara legat i min säng idag, sovit och kollat på massa filmer. Kolla på barn filmer och det fick bli tarzan, ringaren i notre dame och hercules. Men såg inte klart alla filmer somna så klart till dom. 

Idag är det ju Nathalie Hansén födelsedag och så klart ska jag va sjuk så jag kunde inte säga grattis till hon i skolan. Men har sagt det till hon på fb och sms ;) Hoppas du får en underbar fördelsedag och massa underbara presenter!!

Så i mon blir det inte heller skolan för mig, blir att va hemma och hoppas på att man blir frisk. För man pallar inte bli sjuk nu när det är nice väder ute.

Kommentarer
Postat av: nathalie

TACK GUMMAN <333

2011-05-03 @ 21:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0