Tisdag

Har haft nationella idag och det gick inte så bra som förra tycker jag, men hoppas iaf att jag fick ihop mina poäng så man får G!

Denna veckan är det bara plugg plugg.

Såhär ser det ut denna veckan:
Måndag:
Prov i småföretagande.
Tisdag: Nationella och inlämning i svenskan.
Onsdag: Fixa allt som jag ligger efter i.
Torsdag: Prov i näthandel.
Fredag: Prov i småföretagande.

Efter skolan var man med Ellinor, Christoffer, Calle, Holm, Anton, Jonny och Tobias.
Satt utanför kiosken hela tiden och planer lite (Hemligt än så länge)
Så kom hem för en timme sen och nu sitter jag i soffan och kollar på 90210!

Härligt att man har sovmorgon i mon, börjar halv 1! (y)
Det kan bara inte bli bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0