Torsdag

Skrev aldrig något igår eftersom jag hade ingen tid till att skriva något.
Men gör det nu.

Igår vad det ju en vanlig skola, hade sista idrottslektionen för denna terminen :/ men som tur så har vi idrott i 2:an också! :D

Drog hem efter idrotten eftersom jag skulle hinna med att fixa allt innan man skulle åka ner till balen.
Sjukt trevligt var det och alla som jag träffa var så himla vackra så det är sjukt! Nu längtar man bara tills man slutar 3:an.

Efter balen trog jag, Gittan och Antia och käka middag, riktigt gott var det!

När man kom hem var man helt slut så la mig i sovan och kolla på tv, men kolla inte så mycket "råka somna"
Men vakna när mamma kom hem.
Så drog upp till mitt rum och somna om igen.


Btw blev ingen beachträning igår :/ för det blåste som bara den och då är det ingen idé att träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0