Torsdag

Skolan idag har varit skit, är så jävla irriterad fortfarande så det är sjukt!

Något dom fick än lite på andra tankar var idrotten.
Sprang 4 varv runt skogen vet ej hur långt det var, men rätt jobbigt kan jag säga.

Efterskolan drog jag inte hem direkt, käka lunch med Pontus och snacka lite.
Och Pontus tack för att du gjorde så jag missa min buss -.-

När jag kom hem gick jag direkt upp till mitt rum och la mig i min säng och somna, så jävla härligt. 
Har lust att fortsätta sova!!
Blir att lägga sig tidigt idag, för ska upp tidigt också. Måste va tidigare i skolan för att fixa det sista till redovisningen som vi har i mon (y) har ju gjort så himla mycket där, lämna in mitt papper idag till mat tanterna på skolan (y) Men men vi fixar säkert det.



Kommentarer
Postat av: emmawagenius

sv: Kul att du är med och tävlar! :)

2011-05-19 @ 17:59:58
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0