Underbar måndags eftermiddag med Alice idag!

Åkte hem med Carro efter skolan.
Kom hem käka och packa ihop grejerna till stranden.
Drog in till stan med Alice för att lira lite beachvolleyboll och sola.
Sen drog vi hem för att se när herrarna i b-laget spela match mot Strövelstorp. Så klart vann Allerum med 15-0, sjukaste att vinna med så mycket poäng!

Nu blir det att planera lite till helgen och så kanske jag ska ha party när jag fyller år. Några som tycker att jag ska ha det men vet ej, ska snacka ihop det med mamma och Per om vi kan ha något eller inte. Annars blir det när jag fyller 18 år ;)

Har varit lite tråkigt nu också och säga nej till studentfester som man har blivit bjudna till, men tyvärr så är jag bjuden till Carros studentfest. Önska man kunde gå på alla, men men hoppas ni får en underbar student!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0